Iphone 13-03 tot 29-03 003

13 maart 2016 - Broome, Australië

Iphone 13-03 tot 29-03 003

Deze foto werd gemaakt op 13 maart 2016 in Broome, Australië met een Apple Iphone 5S.

1. Huijgen:
    29 maart 2016
    O o familie Hendriks, wat een bijzondere en mooie reis. Mijn man Jeroen leest ook mee en wij hopen dit toch ook nog eens te doen over een paar jaar.
    Wij zijn, toen de kinderen 9 en 12 waren, 5 weken door West Amerika getrokken en genoten ook zo van het ont stressen en als gezin van alles te zien en mee te maken met elkaar. Echt heel waardevol.
    En wat lees ik....Quinn, wat super dat je al zo aan het lezen bent. Fantastisch man.
    Wat een spannende verhalen van slangen, haaien, overstekende kangoeroes, roggen enz.
    Blijf goed uitkijken en allemaal nog heel veel plezier en mooie momenten de komende tijd.
    Groetjes, Ingrid
  2. Liesbeth en groep 7:
    31 maart 2016
    Hallo allemaal,
    Wat leuk om jullie avonturen te lezen en jullie foto's te bekijken. Spannend hoor... al die gevaarlijke dieren!
    We houden het kort, want we moeten weer snel verder met Brandaan! Wij hebben het over de Middeleeuwen! ... ook spannend!
    De kinderen zijn alweer bezig met een aantal brieven aan Yoran; die zullen we volgende week weer versturen!
    Groetjes van groep 7!
    Liesbeth