onderwatercamera coral bay, exmouth 047

26 maart 2016 - Darwin, Australië

Deze foto werd gemaakt op 26 maart 2016 in Darwin, Australië met een Nikon Coolpix S33.

1. Kim:
    12 april 2016
    Wow wat een fantastisch verhaal en mooie foto's weer lieve buurtjes!
    Jullie zien er allemaal lekker gebruind uit! Heerlijk die strand en zwemverhalen, daar hebben wij onderhand ook wel weer een keer zin in.
    De lente probeert door te breken hier maar met temperaturen tussen de 10-15 graden en af en toe een uitschieter van 18 wil het nog niet helemaal doorzetten...
    Verder gaat het hier allemaal goed, Lucy is vandaag met school naar het IJsselsteinse bos geweest voor een spannend verhaal over Kabouter IJssel. En Olivia is bij de kindjes wezen spelen op de kinderopvang en begint steeds meer praatjes te krijgen!
    Tot het volgende verhaal!
    Liefs van de Shepherds
  2. Huijgen:
    12 april 2016
    Tsjonge, jonge.....wat zien jullie veel en wat een fantastische avonturen. En wat een mooie foto's. Jullie zien er allemaal lekker gebruind en relaxed uit. En Tess....jij groeit maar groter. Maar ja, alweer 4 jaar natuurlijk. Geniet nog maar lekker door allemaal met al die prachtige avonturen met krokodillen, haaien en nog veel meer, het heerlijke weer, het vele zwemwater en van elkaar. Ik ga jullie verhaal in de klas vertellen en de foto's laten zien. De kinderen vinden het super leuk om wat van jullie te horen en Quinn te zien.
    Groetjes, juf Ingrid
  3. Barry:
    12 april 2016
    Top verhaal weer! En wat een foto's....Super mooi! Dat zwemmen met 8 meter lange walvishaaien lijkt me wel heel erg gaaf. Goed te zien dat het allemaal zo top bevalt en jullie zo aan het genieten zijn. Hier alles goed, onze vakantie lijkt alweer heel lang geleden. Kijk alweer uit naar de volgende, helemaal als ik jullie verhalen lees, haha...